Spørgsmål og svar
Her har vi samlet svarene på de mest stillede spørgsmål i forhold til "SMS og e-mail"
Hvorfor har jeg fået en SMS om drifts information eller anden kundeinformation?
Du er automatisk tilmeldt vores sms-service, hvis dit mobilnummer er offentligt.
Du kan afmelde dig, hvis du ikke ønsker flere sms’er:
Dog vil du så fremadrettet ikke modtage sms vedr. lukning af vand og varme ved planlagte og akutte reparationer.
Hvorfor har mit barn fået en SMS?
Vi har desværre ikke mulighed for at filtrere for eksempel børns telefonnumre fra, da denne oplysning ikke fremgår af telefonbogen. Derfor kan dit barn også have modtaget en SMS.
Du kan afmelde dit barn her
Hvorfor har jeg ikke modtaget en SMS fra Forsyning Helsingør om drifts information, når min nabo/barn/ven har
Hvis du ikke har modtaget en SMS, kan det være fordi:
- du har en arbejdstelefon, som derfor ikke står registreret på din egen adresse
- du ikke har oplyst dit teleselskab om din nye adresse ved flytning
- du har hemmeligt telefonnummer
Du kan tilmelde dig her , hvis du fremover ønsker at modtage information.
Hvordan tilmelder og framelder jeg mig?
Det gør du under SMS og mailservice
Her kan du tilmelde og framelde dig både SMS-service og nyhedsbrev. Du skal vælge den service, som du ønsker at tilmelde eller framelde, og skrive dit telefonnummer eller e-mail i tilmeld/frameld boksen.
Kan andre tilmelde mig servicen, selvom jeg ikke ønsker det?
Nej. Der bliver sendt en SMS med en kode direkte til dit telefonnummer, når det bliver tilmeldt, som skal tastes ind i tilmeldingen. Derfor skal du, for at tilmelde dig, have adgang til din egen telefon.
Hvornår får jeg en SMS, hvis jeg tilmelder mig?
Du får kun en SMS, hvis der er en driftsforstyrrelse, der påvirker den adresse du har tilmeldt til dit mobilnummer. SMS’er udsendes på baggrund af vores ledningsnet og tilhørende adresseoplysninger.