EU-udbud af indsamling og transport af affald

Nyhed

Forsyning Helsingør udbyder indsamling og transport af affald i Helsingør Kommune. Udbuddet gennemføres som offentligt udbud efter EU’s udbudsdirektiv. Kontraktstart er den 1. maj 2014.

Forsyning Helsingør udbyder indsamling og transport af affald i Helsingør Kommune. Udbuddet gennemføres som offentligt udbud efter EU’s udbudsdirektiv. Kontraktstart er den 1. maj 2014.

Udbudsmaterialet rekvireres ved henvendelse pr. e-mail til Ising Consulting v. Stefan Ising, stefan@isingconsult.dk.

Der kan afgives tilbud på én eller flere af følgende delaftaler:

Delaftale 1   Dagrenovation og husstandsindsamlet papir
Delaftale 2   Papir og glas fra kubeordning
Delaftale 3   Affald fra genbrugspladsen
Delaftale 4   Storskrald og haveaffald.

Forsyning Helsingør afholder et informations- og spørgemøde onsdag den 18. september 2013 kl. 14.00 - 15.30. På mødet vil ordregiver i overordnet form orientere om de udbudte opgaver, og der er mulighed for at stille spørgsmål.

Af praktiske hensyn bedes deltagere tilmelde sig til mødet ved fremsendelse af e-mail til Stefan Ising, Det henstilles, at hver tilbudsgiver lader sig repræsentere ved maks. 2 deltagere. Der udarbejdes et referat af mødet, som fremsendes til alle deltagere og offentliggøres på Forsyning Helsingørs hjemmeside.

Tilbudsgivere opfordres til at stille skriftlige spørgsmål, såfremt der konstateres uklarheder i udbudsmaterialet eller er ønske om supplerende oplysninger. Spørgefristen fremgår af udbudsbetingelserne.

Fristen for at afgive tilbud er torsdag den 10. oktober 2013 kl. 12.00.

Læs udbudsbekendtgørelsen her.

Forsyning Helsingør ser frem til at modtage tilbud på de udbudte opgaver.