Vidste du, at du kan følge dit forbrug?

Nyhed

Som kunde hos Forsyning Helsingør kan du se dit forbrug af vand, varme og el – helt ned på timeniveau.

none

Du har to muligheder for at følge med i dit forbrug:

  • Log på ”Mit forbrug” på fh.dk. Du finder det under ”Mit FH”
  • Hent app’en ”Forsyning Helsingør i App-store(IOS) eller i Google Play (Android) 

Det eneste du skal bruge for at logge på, er dit samlekundenummer og målernummer, som du finder på den seneste regning fra os.

Med app’en kan du se dit forbrug. På vores hjemmeside har du flere muligheder.

Hvis du er elkunde kan du bl.a. se, hvor stor en del af dit forbrug, der er standby forbrug. Du kan sætte dine egne forbrugsgrænser, så dit forbrug aldrig løber løbsk uden, at du ved det. Som varmekunde kan du se dit hus' varmeprofil. Du kan bl.a. se, hvor meget varme solen bidrager med, og hvordan vinden påvirker din ejendom. 

Som vandkunde kan du modtage besked om atypisk vandforbrug på din adresse.  Mange af vores kunder har haft glæde af denne service. Eksempelvis blev Ellis K. meget glad da hun, ved at få en besked om en mulig lækage, fandt ud af, at hun havde glemt at slukke for hanen i haven, da hun havde vandet blomster. Og det kunne også have gået grueligt galt, hvis ikke en butiksejer havde fået en SMS om mulig rørsprængning, da det viste sig, at et skjult rør havde sprunget læk i hans butik. 

Den populære service fungerer på den måde, at du får en e-mail eller SMS, hvis vandmåleren registrerer et atypisk vandforbrug på din adresse. I praksis sendes en besked om mulig lækage, hvis vandmåleren ikke står stille i løbet af 24 timer. Og du kan også få besked, hvis måleren registrerer et større vandforbrug i løbet af kort tid.

Vi opfordrer alle vores kunder til at tilmelde sig denne service, fordi på denne måde kan vi sammen reducere et muligt vandspild og begrænse en eventuel vandskade.   På den måde kan vi sammen reducere et muligt vandspild og begrænse en eventuel vandskade.   

Husk at måleren skal være fjernaflæst og fra Forsyning Helsingør, for at du kan se dine data.

For dig, der allerede er bruger

Vores selvbetjeningsløsning er blevet opdateret, så du nu kun skal logge ind med dit samlekundenummer og målernummer. Du finder begge på din seneste regning fra os. Når du logger ind med dit samlekundenummer, vil du kunne se både vand, varme og el - hvis du altså har en fjernaflæst måler fra Forsyning Helsingør på din adresse. Skulle du have kontaktet os for at få oprettet flere brugere, individuelle forbrugsgrænser o. lign., bliver du desværre nødt til at kontakte os igen, da det ikke er muligt at overføre tidligere opstillinger til det opdateret system.